4.08.2013

Sērfošanas piedzīvojumi un izaicinājumi

 
Draudzene man atsūtīja linku uz kādu ļoti interesantu mājas lapu. Sākumā jāpiereģistrējas un tad izvēlies no saraksta kategorijas kuras Tevi interesē un tad tik "stumble" uz priekšu. Lapa pēc atzīmētajām kategorijām meklē tīmekļa lapas visa internetā. Tā var atrast ļoti pat daudzas interesantas lapas kurām tā vienkārši neuzdursies internetā.
Uzgāju daudzas interesantas lapas. Manu aci piesaistīja "to do" saraksti kā arī "challenges for days" izdomāju, ka nelielai jautrība salikšu šos sarakstus kopā un 30 dienas tā arī darīšu.
Sākumā "1 reizi izdarāmais" saraksts:

neliela iesildīšanās ar pāris vienkāršiem uzdevumiem no saraksta "how to tick people off":

  • "In the memo field of all your checks, write "for sexual favors.""
Šis jau takā vairāk būtu domāts uz cita datora, bet sakarā ar to, ka universitātē datoriem nav nekā tāda un sakarā ar to, ka dzīvoju kopmītnēs visiem ir klēpjdatori ar parolēm un tas ir pagrūti izdarāms, bet sava klēpjdatora darba virsmas es tādu sarakstu uztaisīju. Pāris cilvēkiem likās nedaudz jocīgi, daži pasmējās, bet pārsvarā visi - kā jau vienmēr padomā, ka esmu dīvaina, samaitāta utt... :D

Turpinām ar uzdevumiem "1 dienas garumā" no tā paša saraksta (kurus sākšu ar rītdienu):

  • "Reply to everything someone says with "that's what you think.""
Tātad latviskotā variantā "Tā tik' Tu domā".
"Holler random numbers while someone is counting."
Šis būs pagrūtāks uzdevums, jo ne visi cilvēki skaita skaļi, bet šī ir tā lieta ko es jau tā daru ikdienā. Zinu kaitinoši, bet nedarīt ir praktiski neiespējami.
  • "Rpeat the following conversation a dozen times.
 "DO YOU HEAR THAT?"
"What?"
"Never mind, it's gone now.""
Nezinu gan vai kādu tas kaitinās, bet pamēģināt visas dienas garumā var.

  • "As much as possible, skip rather than walk."
Tas tikai nedaudz maina manus iešanas paradumus, ja esmu pozitīvāka un hiperaktīvāka kā parasti tad es reāli tā arī daru. (Esmu nolāpīts hiperaktīvs optimists, kas saskata visur pesimismu, nepatīk neskaties :P :D)

  • "Try playing the William Tell Overture by tapping on the bottom of your chin. When nearly done, announce "No, wait, I messed it up," and repeat."
Izskatīsies ļoti dīvaini un es jau paredzu jautājumus par to, ko es esmu sajaukusi. Oh well. Ja jādara tad jādara.

  • "Ask people what gender they are."
Ouch, tas varētu būt nedaudz kaitinoši, dažiem pat aizvainojoši un kā vienmēr tie jautājumi: "Kāpēc jautā?" un tie acu skatieni kā uz dīvainu cilvēku. :D

  • "Ask your co-workers mysterious questions and then scribble their answers in a notebook. Mutter something about "psychological profiles.""
Šis man sāk iepatikties. Jāsaraksta pāris random jautājumi, pārējos izdomāšu uz vietas.
  
 
Un beigām 30 dienu pildāmie uzdevumi no saraksta "30 Challenges for 30 Days":
 
#3 Take one picture each day (sakarā ar to, ka telefonā ir fotokamera būs pat ļoti viegli)
#5 Take a 30 minute walk each day (es pat nezinu vai man šis ir japilda, ja manas kopmītnes atrodas 30 min gājiena attālumā no manas fakultātes. Turp un atpakaļ sanāk 1h. Transportus neizmantoju)
#7 Try a new recipe each day (Ap 30-to dienu varētu sākt aptrūkties idejas sakarā ar to, ka kopmītnēs līdzekļi ir ierobežoti)
#21 Practice a random skill everyday ( no youtube masīvā saraksta "how to" varētu randomā izvēlēties kaut ko, ko varētu iemācīties)
#22 Take the stairs every chance you get (dzīvojot Jelgavā grūtāks uzdevums būtu izmantot liftus vai eskalatorus)
#23 Wake up early each day (tādi brīnumi man notiek katru rītu, pamostos vēl pirms istabas biedrenes un tad 20-30 min kņosos apkārt (brokastis, kafija, kāda random Simpsonu sērijs )
#25 Don’t lie for 30 days (Tas būs ļoti grūti, bet var mēģināt)
#28 Don’t complain for an entire day (pazīstot mani tas būs pagrūti.) :D
#29 Meditate each day (nu jau tas saraksts mēģina mani piespiest dzīvot veselīgi)
#30 Practice (at least) one completely selfless act each day (esmu ļoti pat laipns un labsirdīgs cilvēks man vairāk vajadzētu punktu, lai izdaru pārmaiņus ko ļaunu. Bet nu labi lai iet "Karma next level".)
Rīt vakara pusē uzrakstīšu par vienas dienas uzdevumiem un par pirmās dienas uzdevumiem. Pēc tam par 30 dienu uzdevumiem rakstīšu katru dienu.
 
Challenge accepted.

No comments:

Post a Comment