4.06.2013

Random jautājums...


Kad uzmācas garlaicība tad visādas muļķības nāk galvā... Pieķēru sevi pie domas ,ka sen neesmu kādam uzmākusies ar random jautājumiem... oh well... here you go.. man nav žēl... :D

Šodienas random jautājums: "Tev garšo zābaki?"
Visam Skype kontaktu sarakstam aizsūtīju šo jautājumu (nu vismaz viesiem kas uz doto brīdi bija online).

Saņēmu dažādas atbildes. Kā izrādās reti kurš ir bez humora izjūtas. (nu ja precizēsim tikai 1 cilvēks atbildēja, ka nē un tikai viens - ar "dafuq?" un uzdeva tādu interesantu pretjautājumu, kuram es pievērsīšos kaut kad vēlāk un apskatīšu visticamāk - šeit, bet varbūt nē... tas vēl ir miglā tīts jautājums.)

Pārsvarā populārākā atbilde bija, ka tikai gumijas zābaki. Hmm... iespējams būs jāpamēģina... (tad kad atradīšu savējos vai arī, ja kāds aizdos, bet atpakaļ gan neatdošu, ja atdošu būs tādi nedaudz apgrauzti) :D

Bija arī atbilde, ka sarkani un kad jautāju kā viņi garšo man atbildēja, ka pēc vistas un piebilda kad izmēģinu vēl kādus, lai padodot ziņu kā tie garšoja.


Vēl jau kādam likās, ka visiem garšo zābaki un visvairāk meitenēm. (Atliek vienīgi piebilst, ka arī atbildētājs bija meitene).

Bija pat atbilde, ka jau 2 pārus apēda.

Kad piebildu, ka sēdīšos uz diētas atbildēja, ka varētu būt neērti, lai labāk sēžu uz krēsla.

Bet protams, ka arī mammai bija jāpajautā šis jautājums kā nekā viņa arī bija online. Viņai jau protams pirmā doma, ka esmu sadists, kas sitīs ar zābaku pa seju un tāpēc jautāju vai garšo, bet kad noskaidrojām, ka es neesmu tik ļauna viņa nodomāja, ka es savējos esmu saplēsusi, sabojājusi un vēl kaut ko nelietīgu viņiem nodarījusi un tāpēc lika vilkt gumijas zābakus... oh well...

Nu principā varu secināt, ka lielākajai daļai tomēr vajag poti ar humora devu.

Gaidu vēl atbildes un kad vēl kāds ienāks online kam pajautāt, bet tā principā ... man vajag smieklīgākus cilvēkus kontaktu sarakstā... :D
 


No comments:

Post a Comment